Kontakt os
Alle henvendelser vedr. funktionalitet og anvendelse af et produkt skal ske til den butik eller webshop, hvor produktet er købt.
Kontakt Stelton på mail: stelton@stelton.dk
Generelt om reklamationer
Ønsker du som forbruger at reklamere over et RIG-TIG-produkt, skal du henvende dig i den butik eller webshop, hvor varen er købt. Hvis du har modtaget produktet som gave, må du henvende dig til gavegiveren for at få oplyst, hvor produktet er købt.
I henhold til EU købeloven, skal du som forbruger kunne fremvise en kvittering, der bekræfter, at produktet er købt indenfor de seneste 2 år, førend en reklamation kan finde sted. Købeloven foreskriver ligeledes, at en reklamation skal finde sted umiddelbart efter, at fejlen eller manglen er opdaget.
Når du henvender dig i den butik, hvor produktet er købt, er det personalet her, der skal vurdere og eventuelt teste produktet i henhold til Steltons guidelines, for at bestemme om det er en berettiget reklamation
Reklamationsret for produkter købt hos rig-tig.dk
Du har i henhold til EU Købeloven 24 måneders reklamationsret på de varer du køber hos på www.rig-tig.dk Det betyder, afhængig af den enkelte situation, at du enten kan få varen repareret, ombyttet eller afslag i prisen. Det forudsætter naturligvis, at reklamationen er berettiget, og at manglen eller skaden ikke er opstået som følge af fejlagtig brug eller anden skadevoldende adfærd. Der skal reklameres i rimelig tid efter du har opdaget manglen/skaden. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter manglen/skaden er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Du skal altid kontakte os på stelton@stelton.dk, hvis du har en reklamation på varer købt i vores webshop. Du skal angive, hvad din reklamation går på, samt fremsende billeddokumentation, evt. en video og en kopi af din faktura. Herefter aftaler vi det praktiske omkring din reklamation.