Kontakt os

Læs mere

Alle henvendelser vedr. funktionalitet og anvendelse af et produkt skal ske til den butik eller webshop, hvor produktet er købt.

Læs mere

Generelt om reklamationer

Ønsker du som forbruger at reklamere over et RIG-TIG-produkt, skal du henvende dig i den butik eller webshop, hvor varen er købt. Hvis du har modtaget produktet som gave, må du henvende dig til gavegiveren for at få oplyst, hvor produktet er købt.

I henhold til EU købeloven, skal du som forbruger kunne fremvise en kvittering, der bekræfter, at produktet er købt indenfor de seneste 2 år, førend en reklamation kan finde sted. Købeloven foreskriver ligeledes, at en reklamation skal finde sted umiddelbart efter, at fejlen eller manglen er opdaget.

Når du henvender dig i den butik, hvor produktet er købt, er det personalet her, der skal vurdere og eventuelt teste produktet i henhold til Steltons guidelines, for at bestemme om det er en berettiget reklamation

Læs mere

Reklamationsret for produkter købt hos rig-tig.dk

Du har i henhold til EU Købeloven 24 måneders reklamationsret på de varer du køber hos på www.rig-tig.dk Det betyder, afhængig af den enkelte situation, at du enten kan få varen repareret, ombyttet eller afslag i prisen. Det forudsætter naturligvis, at reklamationen er berettiget, og at manglen eller skaden ikke er opstået som følge af fejlagtig brug eller anden skadevoldende adfærd. Der skal reklameres i rimelig tid efter du har opdaget manglen/skaden. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter manglen/skaden er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Du skal altid kontakte os på hello@rig-tig.com, hvis du har en reklamation på varer købt i vores webshop. Du skal angive, hvad din reklamation går på, samt fremsende billeddokumentation, evt. en video og en kopi af din faktura. Herefter aftaler vi det praktiske omkring din reklamation.

Læs mere